Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2007

Ο άρχοντας των πράσινων δαχτυλιδιών


Είμαστε πια στην τελική ευθεία για το μεγάλο ντέρμπι. Όχι αυτό ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό. Ούτε εκείνο ανάμεσα στο ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ. Η «μητέρα των μαχών» είναι αυτή ανάμεσα στο «φως και το σκότος», την «πρόοδο και τη συντήρηση», τον «εκσυγχρονισμό και τον παλαιοκοματισμό». Με δυο λόγια, Γιώργος Παπανδρέου vs Ευάγγελου Βενιζέλου.
Οι δυο διεκδικητές του δαχτυλιδιού για την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ και μελλοντικά την πρωθυπουργία της χώρας προσπαθούν να πείσουν αυτούς που θα πάνε να ψηφίσουν για την αριστεροσύνη και την προοδευτικότητα τους. Σε περίπου μια εβδομάδα θα ξέρουμε ποιος κατάφερε να περάσει ως ο λιγότερο δεξιός και θα ανακηρυχθεί «άρχοντας των πράσινων δαχτυλιδιών». Θα ξέρουμε επίσης και το βαθμό της ενότητας της αξιωματικής "αντιπολίτευσης"
Το Αμετανόητο blog θέλοντας να συνδράμει την προσπάθεια και των δυο, συγκέντρωσε και παρουσιάζει ηχητικά ντοκουμέντα των δυο υποψηφίων τα οποία θα μπορούν να κάνουν «σκονάκι» όσοι την άλλη Κυριακή πάνε να ψηφίσουν τον ένα ή τον άλλο. Χαρείτε τα.


free player from mysplayer.com

13 χόρεψαν μαζί του:

Rizobreaker είπε...

Πολύ γέλιο!!!
Χαχα...
Μου 'φτιαξες το κέφι... ;-)

Μαίρη είπε...

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΓΕΛΙΟ !!

Ανώνυμος είπε...

Αδερφέ, είσαι φοβερός! :))
Το γέλιο της αρκούδας έριξα!

Χορεύοντας με τους ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ είπε...

@ rizobreaker, μαίρη:
Όχι εγώ ρε παιδιά, η Ελληνοφρένεια έκανε τα πιο πολλά. Εγώ, απλά, τα "έραψα". Χαίρομαι που σας άρεσε.

@ renata: Αδερφούλα εσύ ξέρεις πως δε μπορώ ν' αντισταθώ σε μια καλή πλάκα. Εδώ κάποτε ολόκληρα σενάρια στήναμε στον Φώτη (ένας είν ο Φώτης).

Ανώνυμος είπε...

Ένας είναι ο Φώτης (θυμάμαι ) αλλά αμέτρητοι οι ηλίθιοι που του μοιάζουν! ;)

Dark_Maiden είπε...

Μας έπιασε το καλλιτεχνικό μας,ε αγαπητε; :)

Ανώνυμος είπε...

kalo haha...!petuximeno post...wraios...

το φτυαράτσι είπε...

Χαχα!Πολύ κουλό ηχιτικό ντοκουμλεντο!Μπράβο!
Την κουληνύχτα μου!

Χορεύοντας με τους ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ είπε...

@ renata: Πολύ θάθελα να ξέρω τι θα ψηφίσει ο Φώτης την Κυριακή. Άραγε ρίναι ακόμα ΠΑΣΟΚ;

@ Dark_Maiden: Αργία μήτηρ πάσης δημιουργίας :)

@ topapei: Ευχαριστώ. Αλλά -ξαναλέω- τίποτα δε θα γινόταν αν δεν υπήρχε η Ελληνοφρένεια.

@ φτυαράτσι: Ευχαριστώ. Καλό βράδυ.

ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ είπε...

Όποιος πάρει το δαχτυλίδι να προσέξει πού θα βάλει :)

αριστερό εξτρέμ είπε...

Πάντως ο Βενιζέλος σίγουρα πρέπει να το βάλει στο στομάχι του.

Ανώνυμος είπε...

Παίδες, ανατρίχιασα! Πριν ένα λεπτό με πήραν από το γραφείο του Μπένυ για να πάω να ψηφίσω!!! Με αυτόματο τηλεφωνητή βέβαια μου το ζήτησαν, αλλά ένιωσα μία συγκίνηση...τόση που το "ρε δεν πάτε να γ...."βγήκε αυθόρμητα από το στόμα μου...

Χορεύοντας με τους ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ είπε...

@ ΠΑΡΤΙΖΑΝΑ: Τσ τσ. Σοβαρέψου κορίτσι πράμα.

@ αριστερό εξτρέμ: Θα φαίνεται εκεί;

@ Ερυθρός: Έχει φοβερό δίκτυο μπαγάσας. Κι εμένα μου τηλεφώνησαν για να πάω σε ομιλία του τον περασμένο μήνα. Μόλις άκουσαν τα "γαλικά" μου μού ζήτησαν συγγνώμη.