Δευτέρα 27 Αυγούστου 2007

Διαblogικό W.C.


Πριν λίγο καιρό είχα μια διαφωνία μ’ ένα τύπο που ερχόταν και αφόδευε σε ξένα blogs κρατώντας το δικό του «αποστειρωμένο».
Η επαφή μου με τα ιντερνετικά απόβλητα μου έδωσε τη φοβερή ιδέα. Να φτιάξω ένα post σε μορφή διαblogικής τουαλέτας όπου ο καθένας θα μπορεί να αφοδεύει ιντερνετικά κρατώντας καθαρό το δικό του blog.
Και ιδού!
Ανοίξαμε και σας περιμένουμε.
Αφήστε εδώ το σχόλιο σας για όποιον δεν χωνεύετε αλλά δε θέλετε να του το πείτε από το «σοβαρό» σας blog. Δεν πρόκειται να σας ενοχλήσει κανείς.
Αλλά… μην περιμένετε από μένα να σας κάνω τον καθαριστή. Στο post αυτό δεν πρόκειται να απαντήσω, σχολιάσω, «καθαρίσω» καμιά ακαθαρσία.

8 χόρεψαν μαζί του:

Dr Jekyll είπε...

Μπορεις σε παρακαλώ θερμά να ρίξεις μέσα τον Κώστα, τον Γιώργο και τον Βύρωνα; Να ξεβρομίσει λίγο ο τόπος!

Ανώνυμος είπε...

Φίλε ΔΕΝ είσαι καθόλου μα ΚΑΘΟΛΥ εντάξει.

Πρώτον, κορδώνεσαι και "το παίζεις προβοκάτορας" δημιουργώντας ΤΕΧΝΗΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ, έτσι για να περνάει η ώρα (και να βγάζεις απωθημένα).

Δεύτερον, βρίζεις ασύστολα και ΟΥΤΕ καν το υποψιάζεσαι, πραγματικά έχεις την ψευδαίσθηση ότι χαϊδεύεις κιόλας τους άλλους.

Εγώ το μόνο που μπορώ να σου προσφέρω είναι το τηλέφωνό μου και η... συμπόνια μου. Αλλιώς θάπρεπε να σε ΒΡΙΣΩ ΠΟΛΥ, αλλά αυτό δεν οδηγεί πουθενά, ιδίως μέσω διαδικτύου.

Δημιούργησες "θέμα" εκ του μη όντος, και κατηγορείς έναν άνθρωπο που το ΜΟΝΟ που έκανε ήταν να σε πει "φασίστα" ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ μετά από αλλεπάλληλες σοβαρές προκλήσεις, και δικές σου ύβρεις.

Επειδή μου αρέσει η δικαιοσύνη, ΔΕΝ μου αρέσουν καθόλου αυτα που κάνεις. ΣΥΝΕΛΘΕ, κι αν θες να λύσουμε φιλικά την παρεξήγηση δεν έχω κανένα πρόβλημα να σου δώσω και το τηλέφωνό μου για να τα πούμε εκτενώς. ΑΛΛΟ δεν μπορώ να κάνω.

OMADEON είπε...

Αμετανόητος (ψευδόμενος)
“θεωρώ πως δεν ξεκίνησα εγώ τον καυγά αλλά οι ευθύνες μου ήταν μεγάλες επειδή τον συνέχισα.”

ΟΧΙ φίλε, ΟΛΑ τα στοιχεία είναι μπροστά σε όλους.

Τον καυγά ΕΣΥ τον ξεκίνησες, 100%.

ΑΠΟΔΕΙΞΗ: Σχόλιο 16, προσβλητικό και υβριστικό.

Αποκάλεσες τον άλλο “λαμόγιο”, πρόσβαλες και το κόμμα του, τον είπες “σύντροφο” αλλά μέσα σε εισαγωγικά, κ.ο.κ. (ΠΟΛΥ πριν ο άλλος αντιδράσει στο σχόλιο 20).

Προφανώς θα ήθελες ο άλλος να σου λέει “ευχαριστώ που με είπες λαμόγιο” αντί να σε λέει φασίστα.

Μετά, βρώμισες ΚΑΙ το δικό μου μπλογκ, μπαίνοντας σε άσχετο ποστ (για το Μίκη Θεοδωράκη) και αποκαλώντας με… διπρόσωπο, δηλώνοντας και ότι… απαξιείς να μου ξαναμιλήσεις.

Ε, λοιπόν ΕΙΣΑΙ αμετανόητος, όχι όμως σε αξίες και ιδανικά, αλλά σε ψέματα.

Τώρα ΤΙ θες? Να σου πω και “μπράβο, είσαι μέγας αγωνιστής”?

Ντάξει ρε φίλε. Ο,ΤΙ ΠΕΙΣ! Ομως:

ΠΡΩΤΗ αξία και ΠΡΩΤΟ ιδανικό είναι η _φιλαλήθεια_. Και σε αυτή πήρες _ΚΑΤΩ από τη βάση_.

OMADEON είπε...

Κι ένα τελευταίο, επειδή σε θέματα αλήθειας και σε θέματα λογοκρισίας ΔΕΝ αστειεύομαι.

Αν νομίζεις ότι υποστήριξα τον άλλον (τον ακάμα) επειδή 'είμαστε φίλοι' είσαι βαθιά νυχτωμένος. ΟΥΤΕ ανήκω στο κόμμα του, ΟΥΤΕ θα τσιγκουνευόμουν σε κριτική αν διαπίστωνα ότι ξεκίνησε εκείνος τον καυγά. Αντίθετα, σου είπα δεκάδες φιλικά πράματα μαζί με κάποια κριτική, επειδή ήλπιζα ότι θα παραδεχόσουν το λάθος σου.

Το λάθος, κανονικά θα ήταν ασήμαντο, αν δεν ήσουν αμετανόητος... ΙΣΧΥΡΟΓΝΩΜΩΝ που θες ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ να παραποιήσεις ακόμη και όσα έγιναν για να αποδειχτείς καθαρός.

Κατάλαβε επιτέλους ότι οι παλιοί καιροί που το ιντερνέτ προσφερόταν για προβοκάτσιες και βρισίδια έχουν πια ξεφτίσει. Αμα βγαίνεις στο κλαρί να "σκοράρεις" αποκαλώντας τους άλλους λαμόγια να ΜΗΝ παραπονείσαι μετά αν σε λένε κι αυτοί φασίστα.

Μπορεί να σφυρίζεις αδιάφορα, αλλά η συζήτηση ΥΠΑΡΧΕΙ και τεκμηριώνει τη σωστότητα της ανάλυσης που έκανα, για το σχόλιό σου, που ξεκίνησε τον καυγά, ΕΔΩ.

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ για την ανεκτικότητα στη νηφάλια (και ΟΧΙ εχθρική) κριτική μου,

Επειδή -τώρα- ΔΕΝ είσαι ο μόνος που διαμαρτύρεσαι για τη λογοκρισία, και επειδή το θέμα είναι ΠΟΛΥ πιο σοβαρό από όσο φαίνεται, χρησιμοποιώ τώρα το χώρο σου για να αναρτήσω σχόλιό μου που ΛΟΓΟΚΡΙΘΗΚΕ σήμερα στο γιγαντο-μπλογκ "Καλύβα ψηλά στο βουνό". (Τέλος σε πληροφοφώ ότι -αν δεν το είδες- το επείγον μύνημά σου για τη διάσωση δάσους αναρτήθηκε σαν επίσημο ποστ στο μπλογκ μου, ΟΠΩΣ υποσχέθηκα). Ο αγώνας συνεχίζεται.

(ΑΡΧΗ λογοκριμμένου σχολίου)

Your comment is awaiting moderation.

August 31st, 2007 at 10:37 am

omadeon

Λυπάμαι αλλά ΔΕΝ πρόκειται να ψηφίσω Πάνο Ζέρβα. Μάλιστα η κατάσταση που προέκυψε με προβληματίζει διότι είναι αινιγματική έως προβληματική.

Το πρώτο πράγμα που θέλω να ρωτήσω τον Νοσφεράτο είναιι ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ όρους ή ανταλλάγματα άρθηκε η λογοκρισία και ο αποκλεισμός του, μέσα στο χώρο αυτό (της Καλύβας).

Το δεύτερο πράγμα που θέλω να τον ρωτήσω επίσης είναι το ΑΝ η ΟΧΙ συνειδητοποιεί ότι παράμεινα (και πιθανότατα παραμένω) εγώ ο ίδιος… λογοκριμμένος (ΔΗΘΕΝ προληπτικά) μέσα στην “Καλύβα” από τότε που του συμπαραστάθηκα με όλη μου τη δύναμη για να… ξανακερδίσει την ελευθερία έκφρασής του μέσα στην Καλύβα.

Το τρίτο πράγμα που θέλω να τον ρωτήσω είναι ΠΩΣ κρίνει την κατάσταση ΤΩΡΑ, που εκείνος “τα βρήκε” με τον επίδοξο ΝΕΟ ΦΥΡΕΡ των Οικολόγων Πάνο Ζέρβα (τον ΝΕΟ ΚΑΡΑΜΠΕΛΙΑ της Οικολογίας), και ιδιαίτερα ΠΩΣ κρίνει (ηθικά και πολιτικά) τον ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΟ αποκλεισμό μου από την Καλύβα, που (εδώ και καιρό οφείλεται αποκλειστικά στον ίδιο, και -τώρα πια- στην αχαριστία του.

Τέλος , αν αντιληφθώ ότι _δεν_ άρθηκε η λογοκρισία μου, δηλαδή ότι ΔΕΝ σταμάτησε το επιλεκτικό πετσόκομα γραπτών που δεν γουστάρει ο νέος σας “αρχηγός”, θα υπάρξουν συνέπειες.

Αν θεωρείτε (ως οικολόγοι) ότι μπορεί να συνεχιστεί αυτό το… αδελφοκτόνο είδος λογοκρισίας ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ, είστε εντελώς ηλίθιοι και ανάξιοι της ψήφου μας, και τότε παραιτούμαι κι από το κόμμα σας και όλα τα συναφή.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΙΜΗ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ.

ΜΟΝΟ υβριστικά σχόλια επιτρέπεται να λογκρίνονται.

Ανώνυμος είπε...

Χαίρομαι πολύ για δυο λόγους. Ο πρώτος είναι γιατί παραδέχτηκες ότι ήρθες στο blog μου για να ρίξεις σκουπίδια, αυτό δείχνει το επίπεδό σου και πόσο χαμηλά έχεις πέσει, το μόνο που μου προκαλείς είναι τον οίκτο, μόνο για αυτό είσαι άξιος. Το δεύτερο στοιχείο που με χαροποιεί είναι γιατί η προσπάθειά σου έπεσε στο κενό δείχνοντας την διαφορά επιπέδου που μας χωρίζει. Θα ήθελα και από το blog σου να ευχαριστήσω τον omadeon που είδε από την πρώτη στιγμή την αλήθεια και πήρε το μέρος μου. Από εκεί και πέρα μπορείς άνετα να περιφέρεσαι σε διάφορα blogs κια να πετάς λάσπη, δεν με αγγίζει, υπάνθρωποι σαν εσένα μπορούν άνετα να μπουν στη χαβούζα που άνοιξες για να πετάς άλλους.

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά,
ΞΕΡΕΤΕ τι θα παθαίναμε αν λέγαμε τέτοια σε ορισμένους άλλους ιντερνετικούς χώρους; Ας αφήσουμε ότι αν ήταν και... αμετανόητοι φραγκάτοι - κιριλάτοι θά πλήρωναν στο τέλος κάνα φτωχό (άνεργο) πληρωμένο δολοφόνο να μας καθαρίσει κιόλας!

Εγώ πάντως -σε άλλο στιλ ο καθένας μας- θεωρώ θετικό το γεγονός ότι ο ιστολόγος "αμετανόητος" μετανόησε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ για ένα πράγμα. ΕΒΓΑΛΕ από την "πρόσοψη" του αφοδευτηρίου τούτου το... link σε κάποιο... συγκεκριμμένο blog. ;-)

εεε, εεε, εεε Κάτσε ρε φίλε. ΟΧΙ και "ιντερνετικά απόβλητα". Μετά ΠΩΣ να σταματήσω εγώ τον άλλον, από το να σε λέει "υπάνθρωπο"; ΤΙ θες να σου πει δηλαδή, "ευχαριστώ σύντροφε που με είπες απόβλητο";
:)


"I usually kill for money, but since my COMRADE I kill you for naaathing!" (Speedy Gonzales, lefty blogger's edition 2007).

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΟΡΘΩΣΗ:
"I usually kill for money, but since you are my COMRADE I kill you for naaathing!"
(Speedy Gonzales, lefty blogger's edition 2007).

Υ.Γ. όχι, ΔΕΝ λογόκρινε κανείς το "you are". ΛΑΘΟΣ μου ήταν. Το βεβαιώνω (χεχε)